FÄLT TÄVLING

IDAG var de upp 4a lasta & åka till mantorp! gillar verkligen mantorps banan! Men först var de dressyren! den var helt okej, dommaren verka gillat så sluta me att jag fick 58 % = 62 straff! helt jävla okeeej!! :))) <3
Men sen hoppningen var hon som en klocka!? :o hon bara hoppa så var nolla då me! :)) haha, såå skönt ;)
men sen på fälten eller innan jag gick ut så låg jag 8a! men sen nolla jag fälten första gången!? :o
HHAHAHAHA! sååå skönt :)) men hon var verkligen as fiiin & nästa helg är de skogslotten clearound & kinda fältträning! :)
Men kom 8a! fösta gången jag kom runt fel fritt i teräningen (utan stopp)
första gången jag låg placerad både innan fälten & efter! :)
såååå nöjd med denna DAg!
puss på älskade GEISHA!
tack även till hjälpen av JENNIFER SUNDELL & CLAIRE ELLINGER! :))

ps. bilder kommer! :))) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0