Dagens pass

Heeeej!

Jag drog till stallet vid halv 5 då tog jag in Geisha & Tiziana och började fixa T :)
Jag linda bak benen o hade hopp skydd fram sen tog vi en mysig tur i skogen :)
det gick inte så snabbt för hon va lite pigg o så. jag kände inte för att galopera hej vilt när man ska köra dressyr i helgen ;) Hon tar en sån tid att lugna sig :) tss, men hon va fin i halsen o så :)
Men sen fixa jag Geisha o hon red jag helt barbacka bara ett träns på huvet på henne :)
Hahaa så söt hon va idag, hon fick jobba lite i snön på banan ! hon va mjuk som vanligt & lite tung kanske ;) maybe ! :D

gamla bilder från en mobil !:)

bild på Nettla ! grymt saknad...

hästarna i sommarhagen 2009
geisha!

Nettla igen :)

geisha i gamla stallet :)


ÅBY RIDLAÄGER 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0