dagens träning på T!

Heeeeeeeeeej!!


jaha vi åkte på träning jag & wilma :) Vi  åkte runt halv 5 & börja vid kvart i 6 . Hade min vanliga hoppsadel. men träning gick bra? hoppa mycket med svängar o hoppa i en 8a mycket. Hon va mjuk o fin. Dock lät hon jätte konstig i galoppen precis i början? men de försvann efter ett litet tag. Trodde de va nått allvarligt efter ett tag . men nu är jag lugn tror att de va för att hon blev stressad o att jag hålde ihop henne. men sen hoppa vi lite serie, hon va lite oseriös i början men kom egenom de efter ett tag. men jag är helt nöjd med henne. :) men nu taggar vi tills nästa träning som är i helgen i söderköping! dags att börja packa redan nu!! :) wiiiihuuuu!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0